Belastingservice Klerks

(Administratiekantoor sinds 1989)

ONDERNEMERS


Van de vele ondernemers waar wij de administratie voor verzorgen zijn erbij die al vanaf de dag dat wij zijn gestart nog steeds klant bij ons zijn. Je hebt met elkaar te maken en je weet veel van de klant wat voor een fijne verbinding zorgt. Voor ons is het belangrijk dat u met ons ook zaken bespreekt wanneer u plannen heeft voor een nieuwe aanschaf en ook alles waar u mee te maken heeft bij ons neerlegd. Wanneer wij inzicht krijgen van uw plannen kunnen wij ook aangeven wat wellicht beter is om te doen. 

Wij verzorgen ook de vennootschapsbelasting en loonbelasting naast de omzetbelasting en het uitwerken van uw inkomstenbelasting.

Wanneer u overdag niet in de gelegenheid bent om langs te komen spreken wij af voor een avond of op zaterdag zodat u altijd een moment kunt vinden. Als u vragen heeft stuurt u ons een mailtje waarop wij zullen reageren. Wij werken met een maandbedrag wat prettig is voor beide partijen. Dan is de drempel ook niet zo hoog om met vragen te komen want uiteindelijk is het van groot belang om alles in goede banen te leiden. 

De meeste ondernemers werken met een kwartaalaangifte omzetbelasting wat speelt in de maanden april, juli, oktober en van het 4e kwartaal januari. Wij sturen dan een reminder met dat wij de administratie graag ontvangen in de eerste week of 10 dagen waarna wij het uitwerken en u zullen laten weten wat u moet afdragen voor het einde van die maand. 

Voorkom boetes want deze zijn niet fijn.

Wij willen voor u ook uw facturen maken wanneer dat prettiger is voor u.

Begin van het jaar moet er bij de ondernemers die met een winkel of voorraden te maken hebben een inventarisatie plaatsvinden. 


 
E-mailen
Bellen